Google+ e-BeautyQueen: Dupe$!

Σάββατο 14 Δεκεμβρίου 2013

Dupe$!

3 σχόλια:

  1. Ήθελα να δοκιμάσω το Chanel Vitalumiere αλλά έχω ήδη το Maybelline Fit Me οπότε είμαι οκ :) Θέλω να δοκιμάσω επίσης την Voluminous μάσκαρα αφού από όλες ακούω καλά λόγια, για την Dior ούτε λόγος φυσικά με τέτοια τιμή!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Γενικά είμαι πολύ ικανοποιημένη από τα περισσότερα προϊόντα της σειράς "Fit Me". :) Πολλά λεφτά το Chanel... Δεν ξέρω αν τα αξίζει αλλά δεν είμαι στη φάση που μπορώ να διαθέσω τόσα για ένα make up με ελαφριά κάλυψη! Το ίδιο και για τη μάσκαρα!! Να την δοκιμάσεις οπωσδήποτε τη Voluminous! Εμένα μου άρεσε πάρα πολύ και θέλω να την ξαναπάρω, απλά έχω κολλήσει με την "One by one" της Maybelline τώρα λόγω του ότι έχω μακριές βλεφαρίδες θέλουν οπωσδήποτε ψαλιδάκι αλλιώς δεν βλέπω τίποτα!! :p Αυτή έχει το θετικό ότι τις ξεχωρίζει και δεν κάνει "κομπάκια", όυτε κολλάνε και μπλέκονται μεταξύ τους. ;)

      Διαγραφή
    2. Και την One by one θέλω να δοκιμάσω. Γενικά δεν είμαι φαν της Maybelline στις μάσκαρα γιατί τα κομπάκια είναι το χειρότερό μου, μόνο η Rocket μου αρέσει και μου αρέσει πολύ!! Οπότε κάτι μου λέει ότι και η One by one θα μου αρέσει :)

      Διαγραφή

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...